Casi, casi! - Reisverslag uit Zierikzee, Nederland van Stephan Schreurs - WaarBenJij.nu Casi, casi! - Reisverslag uit Zierikzee, Nederland van Stephan Schreurs - WaarBenJij.nu

Casi, casi!

Door: Stephan Schreurs

Blijf op de hoogte en volg Stephan

30 Januari 2014 | Nederland, Zierikzee

Bijna, bijna! Het gaat bijna gebeuren. Na een jaar geleden besloten te hebben om ook, net als iedereen, iets van de wereld te gaan zien, vlieg ik morgen (31/1) naar "Goede Luchten", de hoofdstad van Argentinië.

Na een jaartje buffelen in de Albert-Heijn, een driemaandse taalcursus Spaans in Málaga, een gezellige kerst, een geslaagd Oud&Nieuw, een lang weekendje Málaga, een tweedaagse kamer-leeghaal-en-behang-afkrab-dag, enige speciaalbiertjes met vrienden en een middagje tas inpakken, ben ik er wel klaar voor.

De aankomende drie maanden zal ik met Kenneth een deel van het continent gaan ontdekken, om vervolgens nog drie maanden in mijn eentje het continent verder te ontdekken. Al die tijd zal ik de geïnteresseerden onder jullie op de hoogte houden van enkele belevenissen. Ik heb er zin in!

  • 30 Januari 2014 - 18:55

    Trudy:

    Wat gaaf stephan! Goede voorbereidingen zo te lezen:) heel erg veel plezier daar en een veilige vlucht. Kom je ook langs het schitterende brazilie? Geniet ervan!

  • 30 Januari 2014 - 19:14

    Laura Boogaard:

    Wat gaaf man, ik wens je veel plezier en geniet ervan..

  • 31 Januari 2014 - 11:51

    Paul:

    Stephan! Geniet ervan kerel. Mega jaloers op jullie plannen.

  • 31 Januari 2014 - 13:16

    Bonny:

    Zzei het ook al tegen Kenneth, mocht je al reizende nog tips willen...Ben alleen in Peru niet geweest. Viel Spass!

  • 01 Februari 2014 - 13:48

    Alex:

    Hey Stephan,

    Goede reis, veel plezier en maak er een mooi avontuur van.
    Ik zal met plezier je verhalen lezen.

    Groeten Alex

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stephan

Actief sinds 30 Jan. 2014
Verslag gelezen: 402
Totaal aantal bezoekers 7573

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 23 Juli 2014

The beard experience

Landen bezocht: